شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید بهترین باتری قلمی برای دسته ایکس باکس

مانند نسل‌های قبلی ایکس باکس، کنترلر جدید Xbox Series X نیز با باتری‌ قلمی کار می‌کند، بنابراین جهت استفاده از دسته‌های کنسول ایکس باکس می‌بایست از نسخه‌های قابل شارژ ( باتری قابل شارژ کیت Play & Charge Xbox One) استفاده کرده و یا یک جفت باتری قلمی مناسب دسته ایکس باکس وان تهیه کنید. استفاده از باتری سازگار برای هر دستگاه ، از تعیین‌کننده ترین ملاک‌ها برای دستیابی به بهترین عملکرد و بازدهی می‌باشد.
برای برخی از مخاطبان، الزام استفاده از باتری قلمی در دسته باتری ایکس باکس به نظر می‌رسد که تاریخ گذشته و یا حتی آزاردهنده باشد، اما توسعه دهندگان ایکس باکس به هیچ وجه با این نظر موافق نیستند و استدلال و توضیح جذاب خود را دارند. یکی از مدیران ایکس باکس، جیسون رونالد در مصاحبه با Digital Foundry در مارس 2020، گفت که استفاده از باتری قلمی خوب برای دسته ایکس باکس، امکان ماندگاری طولانی‌تری را برای کنترلر فراهم می‌کند، چرا که پس از اتمام طول عمر و کارایی مفید باتری، می‌توان آن‌ها را به راحتی تعویض کرد!
در حالی که واحدهای سلول داخلی کنترلگرهای PS4 (مانند DualShock 4 در PS4) در اثر استفاده طولانی مدت فرسوده شده و بازیکنان مجبور به خرید یک کنترلر جدید ‌می‌شوند. اگر راه‌حل ارزان‌تری می‌خواهید، می‌توانید یک شارژر باتری وارتا بخرید و مرتباً از آن برای شارژ باتری‌های قلمی دسته ایکس باکس خود استفاده کنید.

چه نوع باتری قلمی برای دسته ایکس باکس مناسب است؟
بر خلاف DualShock در کنسول PS4 و Nintendo Switch، کنترلرهای Xbox One باتری داخلی ندارند و به طور پیش فرض با باتری های قلمی عرضه می‌شوند. کنترلر Xbox با انواع باتری های قلمی وارتا، از جمله باتری‌های قلمی با تکنولوژی آلکالاین (باتری غیر شارژی) و نیکل متال هیدرید (باتری شارژی ) تغذیه می‌شود.
استفاده از باتری شارژی برای دسته ایکس باکس بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب در درازمدت می باشد. این باتری ها کیفیت بالاتری داشته و سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند.

باتری شارژی موجود در کیت مایکروسافت دارای ظرفیت 1400 میلی آمپر ساعت است که دارای ظرفیت بیشتر از باتری موجود در کنترلگر پلی استیشن است. باتری های قلمی وارتا با طول عمر بالا در دو نوع شارژی و غیر قابل شارژ توسط شرکت آنارام به آدرس anaram.shop (نمایندگی محصولات وارتا) به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با مشاهده خصوصیات هر باتری، مناسب ترین انتخاب برای دسته ایکس باکس خود باشید.باتری های آلکالاین قلمی به دلیل داشتن ظرفیتی چهار برابر باتری های معمولی قلمی بهترین انتخاب برای استفاده در دستگاه های پرمصرف می‌باشند. این موضوع درمورد دیگر لوازم الکترونیکی نیز صادق است. پیشنهاد می‌شود به هنگام تهیه یک باتری خوب به ویژگی‌ها و تفاوت باتری معمولی و آکالاین توجه داشته باشید.

بهترین باتری قلمی غیر شارژی برای دسته ایکس باکس وان
بهترین باتری های قلمی غیر قابل شارژ برای دسته ایکس باکس وان، باتری قلمی آلکالاین وارتا ساخت آلمان است. با استفاده از باتری های قلمی MAX POWER ، می‌توانید به طور غیرمنتظره‌ای طول عمر دستگاه و قطعات آن را بهبود بخشیده و در عین حال هزینه ها را نیز کاهش دهید، زیرا قیمت باتری قلمی وارتا نسبت به عملکرد و طول عمر آن مناسب و مقرون به صرفه است.

ویژگی‌های باتری قلمی Longlife Max Power مناسب برای دسته ایکس باکس

ارائه شده در بسته بندی جدید با طول عمر و ماندگاری طولانی تر
ساخت برند وارتا آلمان با حداکثر 10 سال ماندگاری
تکنولوژی ساخت آلکالاین یا قلیایی
مناسب دستگاه‌هایی که در لحظه انرژی زیادی لازم دارند مانند دسته ایکس باکس وان
لازم به ذکر است که ظرفیت باتری‌ MAX POWER قلمی وارتا آلمان ، ۴ برابر بیشتر از باتری‌های معمولی است، پس بهترین سطح انرژی را برای شما فراهم کرده و شما می‌توانید ساعت ها بدون مشکل از تجهیزات خود استفاده کنید.

استفاده از باتری شارژی برای ایکس باکس
بهترین باتری شارژی برای دسته ایکس باکس
باتری قلمی شارژی وارتا 2600mAh ساخت کشور آلمان دارای ولتاژ 1.2 ولت است که به صورت بسته‌های ۲ عددی طراحی شده و از بهترین و ماندگار ترین مدل های باتری شارژی برای دسته ایکس باکس است. در مقایسه با عملکرد و طول عمر آن، خرید باتری قلمی شارژی وارتا بسیار مناسب است، بنابراین با خرید باتری های قلمی شارژی وارتا آلمان، علاوه بر کاهش هزینه ها، می‌توانید به طور غیر منتظره‌ای طول عمر دستگاه و قطعه را افزایش دهید.


مزایای خرید باتری قلمی شارژی وارتا 2600 میلی آمپر ساعتی
کاهش قیمت خرید باتری به دلیل کیفیت برتر و طول عمر بالا
عملکرد بهینه در دستگاه‌های پیشنهادی
استانداردهای ایمنی بسیار بالا
حفاظت از محیط زیست به دلیل بسته بندی استاندارد و ترکیب شیمیایی غیر سمی
دارای ارزش خرید بالا
طول عمر باتری قلمی دسته ایکس باکس
طول عمر باتری قلمی لیتیوم یونی دسته ایکس باکس کمتر از دو سال است. اکثر باتری‌های نیکل نیمه تمام شده‌اند، بنابراین مهم است که قبل از استفاده آن‌ها را شارژ کنید. از سوی دیگر، باتری‌های جدید NiMH دارای نرخ تخلیه سالانه تنها 15 درصد هستند و بلافاصله پس از خرید آماده استفاده هستند. همانطور که الکترولیت ها در طول شارژ و تخلیه از الکترودها دور می‌شوند، آسیب‌هایی ایجاد می‌شود. طول عمر باتری قلمی دسته ایکس باکس شما ممکن است با شارژ سریع کوتاه شود. جریان یون باتری ها با گذشت زمان کاهش می‌یابد، که بر عملکرد آن‌ها تأثیر می‌گذارد. باتری قلمی آلکالاین وارتا Longlife Power یکی از پرمصرف‌ترین باتری‌های قلمی مناسب برای اسباب‌بازی‌ها بخصوص دسته ایکس باکس است که طول عمر به صرفه ای دارد.

باتری‌ها حتی زمانی که در بسته‌بندی یا استفاده نمی‌شوند، به تدریج انرژی ذخیره شده خود را از دست می‌دهند. مدت زمانی که طول می‌کشد تا یک باتری به حداکثر ظرفیت خود برسد، “عمر” نامیده می‌شود. در دمای اتاق، باتری های قلیایی بین 5 تا 10 سال، باتری‌های لیتیومی بین 10 تا 15 سال و باتری‌های غیرقابل شارژ روی کربن بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند. این مقدار برای باتری‌های قابل شارژ اغلب بسیار کمتر است.

باتری های آلکالاین 7 سال عمر می‌کنند و در صورت عدم استفاده و ثابت نگه داشتن عمر آن‌ها افزایش می‌یابد. این باعث می‌شود که آن‌ها بسیار محبوب شوند. باتری های قلمی و نیم قلمی قلیایی وارتا میزان نشتی بسیار پایینی دارند و ظرفیت ذخیره‌سازی انرژی زیادی دارند.

کاربرد باتری های شارژی وارتا برای ایکس باکس
راه های افزایش عمر دسته ایکس باکس وان اس
خاموش کردن کنترلر
خاموش کردن کنترلر در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، ساده ترین روش برای افزایش طول عمر باتری قلمی دسته ایکس باکس وان اس است. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه Xbox در مرکز کنترلر و انتخاب Turn Off Controller، می توانید هر لحظه در حین اجرای بازی، کنترلر را به صورت دستی خاموش کنید.

خودداری از اتصال هدست به کنترل کننده
کنترلر Xbox One برخلاف Xbox Series X یک پورت آداپتور برای هدفون دارد، S دارای یک اتصال یکپارچه 3.5 میلی‌متری است. این اتصالات برای هدست شما ممکن است عملی باشند، اما می‌توانند تا حد زیادی در مصرف باتری صرفه‌جویی کنند. اگر امکان پذیر است، هدست را مستقیماً به کنسول خود وصل کنید تا از این امر جلوگیری کنید. هدست ممکن است به یک بی سیم ارتقا یابد. این کار علاوه بر صرفه جویی در کابل، مصرف برق کنترلر را کاهش می‌دهد. به یاد داشته باشید که هدست‌های بی سیم دارای باتری نیز هستند، بنابراین شما نیز باید آن‌ها را شارژ کنید.
منبع: https://anaram.shop/blog/guide-buying-best-battery-xbox/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.